maanantai 10. maaliskuuta 2014

Tauolta

Täällä ollaan taas...
Blogi on ollut "vähän" tauolla, 
kun mua on "vähän" väsyttäny..
Ja olen kasvatellut mahaani. 
Juu pieniin päin tässä ollaan ja elämä on ihmeellistä.

Katotaan saanko jotain postauksia tässä aikaan.
On ehtinyt tapahtua vaikka mitä.
Ihan hirmusesti en ole saanut luotua,
mutta katotaan mitä saan esitellyksi..

Muutamat ystäväni ovat kyselleet,
onko mulla kaikki hyvin,
kun mitään ei ole tapahtunut täällä.
Kiitos huolenpidosta,
kaikki on todella hyvin!

Palataan,
toivottavasti pian!
Anu

8 kommenttia:

  1. Hyvä, että kaikki on ok. Minäkin olen kummastellut hiljaiseloasi. Onnittelut masusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos Outi! Niin kiva olla takaisin.. Toivottavasti tämä jatkuu, no täällä ollaan, vaikka vähän taukoja tulisikin..
      Kivaa kevättä! Anu

      Poista
  2. Hei sä oot palannut. . Kiva. . Ja kiitos viimeisestä; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mun paras tsemppari. Terveysherkku jäi sulle vähän päälle, korjaan asian, ja laitan kunnon herkkureseptejä tästä tulemaan.. Kiitos itsellenne viimeisistä!

      Poista
  3. Ihanaa! Mää niin arvasin, ensin vaan ihmettelin päivitysten puutetta, kunnes jossain vaiheessa olin melkein varma syystä. On meinaan ollut omakin blogi yhtä pitkillä tauoilla näitä nuorimmaisia odotellessa. Onnea ja jaksamista.

    Terveisin Jonna, se entinen melkein naapuri.
    ps. onhan nämä meidän lapset oikein sukulaisia, joitain pikku pikku pikku serkkuja,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kaikkeen ei tosiaan vaan energiat ja aika riitä. Otetaan rennosti! Palataanhan asiaan Jonna! Jännä kyllä, että samaa sukua melkein kaikki.. Energistä kevättä! Anu

      Poista
  4. Mä olen myös odotellut postausta. Täällä Norjassa ei onnitella raskaudesta, vasta lapsen syntymän jälkeen. Joten sanonkin tähän, että hurraa Anu!! Ja myöhästyneet onnittelut kaksi vuotiaalle.
    Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurraa Miia! Pitkän tauon jälkeen kävin minäkin sun kanssa tekemässä reissua. Tulen uudestaan. Kiitos onnitteluista! Kivaa kevättä maailmalle! Jatketaan!

      Poista