sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Herkullinen koti

Saatiin kyläily ja päivälliskutsu Lauralle,
ja mun tapa kiittää
on julkisesti arvostella koti ja ruoka..

Eiku oikeesti ihastelin niin kovasti taas kaikkea,
että haluan jakaa eloisan kodin ilon ja ideat!




Keittiön pöydän yllä on hylly, 
jossa teema vaihtuu päivällisteeman mukaan.



Lauran tekemät magneetit on nii hauskoi.
Suunniteltiin jo yhteistä betoniaskartelutuokiota.


Keittiön ja olkkarin välissä on tämä magea kaappi.
Niin ja suloinen "madmoiselle" tuoli oli ennen keinuversio, 
siitä on vaan sahattu alaosa pois.




Erilaisista samankaltaisista virkatuista pyöreistä pitsiliinoista 
Laura on ommellut yhteen tyylikkään kokonaisuuden. 
Pähkinät oli tarjolla Lauran maalaamassa kulhossa.





Makkarin vaneriseinän takaa löytyy "walkinclosetti".




Kodinhoitohuone on justii rempattu, 
ja sen tiiliseinät on erityisesti mun mieleen.
Nii ja kui kivasti heil säilytetään esimerkiksi pesuaineetkin.



Tarjotuista herkuista voisi tehdä toisen postauksenkin,
mutta pakko nyt laittaa esimerkiksi tää jälkkärinä olleen 
pashan kuva näytille.
Se maistui justiin niin herkulliselta kun näyttääkin!



Mua varten oli tehty terveyskakkuakin (sokeritonta jne.),
mutta mä oon nyt pääsiäisen vaa herkutellu.


Kiitos kaikesta Laura ja perhe!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti