sunnuntai 7. helmikuuta 2016

PT

Pitkä Tauko
Pian Taas
Pienet Terkut
Pystynkö Tähän
Pullukka Treeni
Personal Trainer

Siinä kait ne olennaisimmat.
Taukoiltu täältä,
kun on ollut muka muuta..

Tää blogi ei muutu fitnesshenkikseksi,
siitä ollaan vielä niin kaukana,
mutta voin vähän valottaa uutta eloani.

En ole askarrellut, herkutellut enkä blogeillut.

Olin loppusyksystä Liikun Inbody-mittauksessa,
ja masennuin.
Nyt asialle yritetään tehdä jotain.
Joulupukki auttoi mua, antamalla lahjaksi personal trainerin!

PT on laatinut minulle ruokavalion ja kunto-ohjelman.
Sisältää 2 salitreeniä ja 4 aerobista treeniä 
(olennaista matala syke ja aika, ei väliä lajista).
Lisäksi reenaamme yhdessä viikottain.

Nyt kuukauden jälkeen voin kertoa,
että oon kyllä ihan innoissani.
Ehkäpä joskus voin raprotoida positiivisia tuloksia. Toivon.


Lasten kanssa pystyy tekee jotain harjoituksii.
Yläkuva eiliseltä.
Hiukan vaihtelee nää talvikelit.


Edelleen Paulan kahvakuula on in.
Kuvan kuula tosin pelkkää kuvausrekvisiittaa..


Terveisiin ysikytluvult. Löysin suulista treenikaverin.
Melko eilinen, mutta kätevä, 
sillon kun ei oo lapsenvahtii ja ei pääse ulos. 


Hiihtokuva Lapin reissulta.


Huomioi MOVEITin kassi.
Siellä on huiput jumpat edelleen!
 
Energistä jatkoa!

6 kommenttia:

  1. Oi hienoo Anu, oon niin kaffe sulle ja sun energialle 👍👍👍👍👍

    VastaaPoista
  2. Kiitos Laura! Tämmösii tsemppei mä tarviin! Näkyy salil :)

    VastaaPoista
  3. Toiminnan nainen oot! Tsemppiä projektiin! 😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula, ja kiitos treeneistä! Into jatkuu ja oon nii onnellinen! Anu

      Poista
  4. Kaffe...tos on pitäny lukee kateellinen :) oon ehkä yhdistöny kaksi lausetta :) kahvinjuonnin ja kateuden

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laura, mä oikeesti luulin, että se kaffe on jokin trendisana, ku sä niin oot hengannu ton nykynuorison kaa. Mutta kaffetellaan taas pian, joka tapauksessa! A

      Poista